C/ Prat de la Riba, 17, 08450 Llinars del Vallès

Telf: 93 841 30 86 // Mòbil/whatsapp: +34 644 72 29 97

gestio@escacsllinars.cat

MAI NO PERDO. GUANYO O APRENC!!!

 

Sempre aprenem. Les victòries, les taules, les derrotes, són aprenentatges de per vida. Davant l’escaquer tindrem el nostre rival. Un rival que sigui del lloc on sigui, el tindrem a la llarga com a part de la nostra família perquè els escacs ens ensenyen això, a guanyar amistats, aprendre a solucionar i no perdre mai un somriure.

Aquest any el Campionat individual de Catalunya per edats 2021, ens ha ensenyat això, a ser més que un club, en recordar del nostre company Roc Boix Redorta que en mig del torneig va haver de marxar, i tenir-lo durant les nostres victòries, taules o derrotes en el nostre pensament. No perdre mai el somriure, amb el més petitó de tots l’Alan Puerto Fernández que s’estrenava dins la categoria sub-8. I guanyar confiança amb l’Aleix Quincoces que era la seva primera experiència en aquests tipus de torneigs

Hem après del Pau Toquero, jugador de la categoria sub-20 i alhora guanyar la confiança durant les seves estones lliures repassant les partides i ajudant a no perdre l’esperit que dins del seu cor donava als nens de la nostra pedrera que ell entrenava, l’Alan Puerto i l’Aleix Quincoces.

Hem guanyat amb el Gorka Parra, la saviesa d’aquest jove jugador de la categoria sub-18, que entre partida i partida, també analitzava i entrenava al Sergi Sànchez i l’Eloi Puerto.

No hem perdut mai el somriure de l’Alejandro Alvarado la dedicació que ha tingut amb tots els seus jugadors, el Iago Gayoso, el Gorka Parra, l’Adahara Carrasco, l’Arnau Parra, l’Asier Casares, el Noah Molina, l’Ariadna Carrasco i l’Aramí.Lobo

Hem hagut d’aprendre amb el Lluís Comas que la distància no té barreres, entrenant al Sergi Prats, l’Ainhoa Casares, l’Eric Iborra i la Carlota Bureu.

I donar les gràcies al Marc Ortega, per la confiança que ha guanyat amb la Laura Toquero i el Roc Boix.

El Club d’escacs Llinars en aquesta ocasió hem portat a 21 jugadors repartits entre les categories sub-8 fins a la sub-18/20. Aquesta última categoria es jugava conjuntament.

Dels 21 jugadors sis eren noies, L’Ainhoa Casares, la Laura Toquero, la Carlota Bureu, l’Adahara Carrasco, l’Aramí Lobo, i l’Ariadna Carrasco. Som el club que més noies ha portat de tot el torneig.

A la Categoria sub-8 amb un ritme de 40’20’’ per jugada teníem a l’Alan Puerto Fernández. És el primer campionat en el qual participa d’aquestes característiques, i amb els 3 puntets realitzats ha aconseguit pujar a un vint-i-tresè lloc del rànquing. De mica en mica s’omple la pica, segur que amb aquest aprenentatge la pròxima edició el tindrem donant més guerra.

A la Categoria sub-10 jugant a un ritme de 90’30’’ teníem a l’Eloi Fernández Puerto i el Sergi Sánchez Aguilar. Tots dos han acabat el torneig amb 4 punts cadascun. L’Eloi estrenava categoria i amb els seus 4 punts ha assolit una trenta-setena posició. El Sergi Sánchez Aguilar amb els seus 4 punts ha pujat fins a la quarantena posició

A la Categoria sub-12 en representen tres jugadors. El Noah Molina, l’Ariadna Carrasco, i l’Aleix Quincoces.

El més novell de tots tres en aquest campionat ha sigut l’Aleix Quincoces, és la seva primera vegada i amb els seus 4’5 punts ha mantingut la seva posició inicial.

L’Ariadna Carrasco ha fet 6 punts i la posicionada al lloc dissetè.

El Noah Molina amb 6 punts ha pujat a la catorzena posició.

A la Categoria sub-14 ens representava el Iago Gayoso que amb 2’5 punts baixa una mica a la setanta-setena posició. La Carlota Bureu amb 2’5 punts ha baixat a la setanta-sisena. La Laura Toquero amb 4 punts i jugant algunes partides amb companys de club baixa una miqueta al quaranta-vuitè. L’Arnau Sánchez amb 6 punts es queda dins del dotzè lloc. L’Aramí Lobo amb 6 punts es queda a l’onzena posició. L’Eric Iborra amb 6 punts assoleix una novena posició. L’Adahara Carrasco amb 6’5 punts assoleix el premi a la millor noia de la seva categoria enfilant-se a la setena posició. L’Emili Romeu amb 6’5 punts arrodoneix el torneig i aconsegueix el sisè lloc. I pel nostre club encara que no sigui físicament, el Roc Boix Redorta és campió de la categoria, va haver d’abandonar el torneig a la 5 ronda amb 3’5 punts, la classificació final dona com el cinquanta-novè.

A la Categoria sub-16 tenim a l’Arnau Parra que estrena categoria i amb 5’5 punts es queda a la dinovena posició. L’Ainhoa Casares que amb els seus 5’5 punts assoleix el premi a la millor noia pujant a la setzena posició. I per últim dins d’aquesta categoria tenim l’Asier Casares que amb 5’5 punts i estrenant categoria puja al quinzè lloc de la classificació.

I ja entrem dins l’última categoria la sub-18/sub-20. En aquesta categoria mixta de dues categories tenim al MK Sergi Prats que amb 6 punts assoleix la vuitena posició. El Gorka Parra que amb 5 punts assoleix la setena posició. I per últim tenim el Pau Toquero, que amb 5 punts assoleix la setena posició dins la categoria sub-20.

I per concloure dir que ELS ESCACS ENS FAN SER MILLORS PERSONES, perquè MAI NO PERDO, GUANYO O APRENC.