Entre el 25 de juny i el 3 de juliol s’ha disputat el nostre segon open internacional a l’auditori de la nostra localitat.
En un escenari fantàstic amb aire condicionat i unes instal·lacions modernes es va poder disputar totes les rondes d’una forma molt agradable. Aquestes instal·lacions que ens ha ofert l’ajuntament estan situades en un entorn natural excepcional i ben comunicat.
Les novetats de les instal·lacions d’aquest any han sigut el servei de bar i la sala de retransmissions. També hem incorporat:
– Un cap de setmana temàtic sobre els escacs on s’han realitzat unes simultànies amb jugadores d’alt nivell (entre elles Ana Matnadze) amb una visita comentada al castell inclosa.
– Un debat sobre com potenciar els escacs femenins amb unes paraules de salutació d’Agustí Mezquida (Director del documental: «La Dama de València»)
– Un torneig blitz i un torneig de ràpides per aficionats amb una gran participació.
Tot això ha sigut possible perquè darrere d’aquest projecte hi ha un equip de més de 20 persones que han col·laborat a fer que tot funcioni correctament.