C/ Prat de la Riba, 17, 08450 Llinars del Vallès

Telf: 93 841 30 86 // Mòbil/whatsapp: +34  644722997

gestio@escacsllinars.cat

TORNEIG DE PROMOCIÓ FINALITZAT AMB QUATRE TARGETES VERDES PER AL CLUB DEL LLINARS QUE ELS HI DONA EL PASSI A LA FASE COMARCAL PRÈVIA A LA FINAL DE CATALUNYA.

Aquest dissabte passat a Vilanova del Vallès va finalitzar la part de competició de Promoció als valors amb els nostres esportistes del club nouvinguts a la competició i molts als entrenaments setmanals com Rayan Presas a sub8, Roc Andreu, Anna Carbonell, Enric Ponsí, Sergi Roca i Oriol Solé a sub10, Abril Davila a sub 12 i Kevin Martínez a sub 16 amb medalles per a tots i amb les 4 targetes verdes als valors guanyades per a Anna Carbonell, Enric Ponsí, Oriol Solé i Abril Davila que els hi dona l’oportunitat de seguir la competició de jugar la Prèvia de la fase comarcal de la final de Catalunya. Moltes felicitats a tots ells! Podeu veure en la primera fotografia la jornada 1, tot seguit la de la jornada 2 i la 3a jornada i última a Vilanova amb tota la graderia plena de gom a gom amb tots els pares pendents dels taulers que hi havia a la pista. També podeu veure al link al nostre Presi del Club Joan Antoni l’entrevista que li van fer a la 2a jornada a Santa Eulàlia de Ronçana.

CLIQUEU AQUÍ

(Collages per Ana Bonals)

Per veure la crònica de la jornada 1 i 2 gentilesa de l’Ana Bonals, cliqueu a “Llegiu-ne més…”

JORNADA 1

PROMOCIÓ, VALORS = ESCACS

Els nostres petits del club, que ja fa una temporada que estan entrenant, aquest dissabte es van estrenar per primera vegada davant d’un tauler a la competició PROMOCIÓ/VALORS ESPORTIU que organitza el Consell esportiu del Vallès Oriental, per a nens i nenes no federats.

El més important d’aquesta competició no és guanyar o perdre sinó aprendre uns valors i promocionar els escacs, un esport amb molts beneficis, intel·lectuals, creatius, anímics, concentració…

Les categories de la que formen part els nostres novells són la categoria sub-8, sub-10, sub-12 i sub-16.

Juguen dues partides a 30’ finish durant tres dissabtes que durarà la competició.

Dins la categoria sub-8 tenim el Rayan que va assolir puntuar a les dues partides.

A la categoria sub-10 tenim uns quants jugadors mes, el Roc Andreu, l’Anna Carbonell, l’Enric Ponsí, el Sergi Roca, i l’Oriol Solé.

En Roc no va tindre gaire sort, l’Anna va fer mig puntet, l’Enric i el Sergi van fer un puntet, i l’Oriol s’estrenarà el dissabte vinent.

Les categories sub-12, sub-14 i sub-16 juguen juntes.

Dins la categoria sub-12 tenim a l’Abril Davila, que es va estrenar amb  mig puntet.

I a la categoria sub-16 està el Kevin Martínez que va aconseguir un puntet.

Els nostres novells estan molt engrescats, i el pròxim dissabte veuran amb uns altres ulls aquest interessant món dels escacs, perquè gaudiran de la presència dels jugadors federats, que molts d’ells són un referent.

Un referent en valors, èxits i sobretot el més important  L’AMISTAT que els uneix siguin o no del mateix club.

JORNADA 2

Promoció, valors =escacs (segona part)

Aquest dissabte la promoció es trasllada a la població de Santa Eulàlia de Ronçana, on jugaran dues rondes.

Dins la categoria sub-8 tenim en Rayan Presas, en les dues partides que avui ha jugat, aconsegueix un puntet.

Dins la categoria sub10 tenim, al Roc Andreu ha fet dues tauletes, l’Oriol Solé aconsegueix un puntet i mig, i l’Anna Carbonell que aquesta no ha sigut la seva millor tarda, després de molt lluitar no ha pogut puntuar. L’Enric Ponsí i en Sergi Roca la setmana vinent els tindrem davant del tauler.

A la categoria sub-16, en la que hi ha jugadors de diferents categories tenim a l’Abril Davila que assoleix un puntet i el Kevin Martínez que també aconsegueix un altre puntet.

Els nostres jugadors de promoció, que formen en total un grup de 93 jugadors, han pogut compartir sala amb 109 jugadors més. Aquests 109 jugadors són els que avui han començat la fase prèvia comarcal i estan federats, que estan dins de les categories sub-12, sub-14, sub-16 i sub-18.

Un total de 202 jugadors, entre ells han pogut veure a una part de la selecció catalana que va competir al Campionat autonòmic per equips, a la bicampiona d’Espanya, i l’actual campiona de Catalunya, tot un luxe per a ells que estan començant.

Estan molt il·lusionats de tindre al seu entorn a tants nens i nenes, barrejats en edats, que un cop acabades les partides surten de la sala i es comencen a preguntar els resultats, a animar-se els uns als altres.

Uns aniran potser a analitzar la partida, altres agafaran una pilota i començaran un mini partidet, perquè el temps no donarà per més estona, i d’altres aprofitaran per fer un bon berenar per agafar forces per la següent partida.

Un cop acabada la segona partida marxaran, desitgen que torni a ser dissabte per tornar-se a trobar amb la resta de jugadors que no són del seu club.

Això són els escacs, sinònim d’AMISTAT.