C/ Prat de la Riba, 17, 08450 Llinars del Vallès

Telf: 93 841 30 86 // Mòbil/whatsapp: +34 644 72 29 97

Search
Search

IV Obert de Veterans +50, 2026

El passat dimecres dia 25 de març va donar tret de sortida el notra IV obert de veterans +50 del club d’escacs Llinars.

Aquesta edició vàrem tindre un total de 69 jugadors inscrits de comarques tan diverses com el Vallès Oriental, Vallès Occidental, Osona, el Lluçanès, Maresme, la Selva, Baix Llobregat, Barcelonès i de 31 clubs diferents, com l’Argentona C.P., Badalona C.E., Blanes C.E., Caldes de Montbui C. E., Calldetenes C.E., Canet C.E., Canovelles C.E., Cor de Badalona C.E., Cornellà C.E., Granollers, Hostalric C.E., Les Franqueses C.E., Llinars, C.E., Lloret C.E., Mataró C.E., Moià Moianès, C.E., Mollet C.E., Paretana E.A., Penya Mollet XXI, Peon Negro C.E., Rubinenca A.E., Sant Boi de Lluçanès, C.E., Sant Cugat C.E., Sant Quirze del Vallès C.E., Santa Maria Palautordera C.E., Societat Colón Sabadell, Taradell Parc d’esports C.E., Terrassa C.E., Tordera C.E., Vall del Tenes C.E., Vallromanes E.C.

Com és habitual en aquest torneig es van fer dues jornades de descans, una pel Campionat individual d’edats de Catalunya i l’altre pel Campionat de Veterans de Catalunya.

Aquest any a la quarta jornada, concretament el dia 22 d’abril, va coincidir amb el Correllengua agermanat. Nosaltres com a club ens vam unir a aquest esdeveniment llegint el manifest i amb un espectacular rollup que ens va deixar la FCd’E  on es poden trobar les diferents paraules d’escacs en català.

Més enllà de tot això vàrem tindre unes grans partides i fins a l’última ronda el podi no es va decidir.

A l’entrega de premis va vindre el nostre regidor d’esports el Sr. Gabriel García-Miguel Navarro.

El podi va quedar de la següent manera:

Guanyador del torneig en Pere Mas Recorda de la Vall Tenes amb 6 dels 7 punts possibles.

En segona posició el jugador de la Penya Mollet XXI, el David Muñoz de la Orden, també amb 6 de 7 punts.

El Tercer lloc se l’emporta el jugador del Llinars, el Joan Buldó Polls que també tenia 6 punts de 7.

Tots ells s’emporten a part del trofeu una inscripció per al proper Open Internacional de Llinars que es celebrarà del 25 de juny al 3 de juliol.

Els jugadors que vàrem aconseguir premi per tram van ser els següents:

Tram de 1850 a 2000 va ser per al jugador del Tordera el Jordi Pagès Pujol amb 5 de 7 punts

Tram de 1701 a 1849 va ser pel jugador Jaume Argemí Camp del club Vall de Tenes també amb 5 de 7 punts.

Tram de -1700 va ser per al jugador del Taradell Parc d’esports C.E. el Miguel Baucells Miralpeix.

Podi amb tots els jugadors

Un cop finalitzada l’entrega de premis es va realitzar un petit refrigeri de pizzes que tant agraden als nostres jugadors.

L’anècdota de la jornada va ser que quan es van acabar les pizzes, un dels trofeus va marxar per error en mans d’un altre jugador, que també havia sigut premiat. Aquest intercanvi es va solucionar amb rapidesa.

Des de l’organització d’aquest obert volem donar les gràcies a tots vosaltres (jugadors i acompanyants) per l’esforç que feu per vindre a passar les tardes del dimecres. Us esperem a tots a la pròxima edició i a alguns de vosaltres a l’obert internacional.

Chess-results

Àlbum de fotografies