El cap de setmana del 10 a l’11 de juny s’ha celebrat a Salobrenya (Granada) el Campionat d’Espanya Sub 12 de modalitat ràpida a 10 minuts +5 segons per moviment.
En aquesta ocasió la Delegació Catalana estava formada per 19 jugadors, dels quals 4 eren noies i una del Llinars, l’Ariadna Carrasco, d’un total de 127 jugadors amb 29 noies.
El primer dia es disputaven 4 rondes i l’Ariadna va aconseguir 2 punts. El segon i últim dia va arribar a l’última ronda a mig punt de la primera noia i va tindre sort en l’emparellament perquè li va tocar amb una rival directa, una altra noia gallega amb 4 punts. Tenia clar que solament li serveix guanyar i va entrar per totes. Vam poder seguir en chess24 i va guanyar amb una molt bona partida.
Finalment, vam poder comprovar que amb els 5 punts quedava en el 2n lloc empatada amb la primera noia però pitjor desempat i a mig punt de la 3a noia, la subcampiona de ritme clàssic. Felicitats!
Crònica de Manuel Carrasco